پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان

ISO 10004/2018

موپیکو(نماینده انحصاری محصلات هیوندای اکستیر در ایران) در راستای احترام به حقوق همه مخاطبان و مشتریان خود اقدام به طراحی فرم شکایت مشتریان نموده است. کلیه نمایندگان و همکاران محترم ، مصرف کنندگان محترم محصولات و فعالان محترم بازار روانکار و مراجعه کنندگان به شرکت می توانند شرح شکایت یا نارضایتی خود از هریک از محصولات ،افراد یا واحدهای موپیکو از طریق این فرم اعلام نمایند. مدیریت ارشد موپیکو وظیفه خود می داند در اسرع وقت نسبت به پیگیری درخواست ارسالی اقدام و پاسخ لازم را ارائه نماید.